recovery :| |
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik wou zojuist een folder verwijderen uit download map, dus ik selecteren en delete en de vercrackte computer wou de map waar de folder in stond compleet verwijderen dus ik snel annuleren,, maar nu ben ik 3 folders kwijt die in de map stonden, spoorloos, terwijl ik hem wel gelijk onderbroken heb, ze zijn ook niet terug te vinden in de prullebak (totale bestand grote van die drie folders zal ook ongev 13 gig geweest zijn maar ik heb geen melding gekregen of ik het direct wou verwijderen, tenminste, 13 gig is toch teveel voor prullebak en dan hoort hij dat te vragen?) en de folder die ik verwijderd wil hebben is wonder boven wonder de dans ontsprongen ik heb gezocht via windows search (ik weet de namen van de folders nog) en ze zijn onvindbaar help? |
|
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote lentebriesje: 13 gig is toch teveel voor prullebak en dan hoort hij dat te vragen?) Niet voor Vista+ als het goed is. Undelete enzo al geprobeerd? Of gewoon "bestand" -> "ongedaan maken". |
|
|
lentebriesje Erelid
@Traevelhij wou de handeling van daarvoor ongedaan maken - - - ben nu met een restore programmaatje aan het pielen dat ik vond via google, vol verwachting klopt mijn hart hij heeft in ieder geval de folders terug gevonden nu kijken of hij ze terug kan toveren |
|
|
lentebriesje Erelid
ongeveer 9 gb kunnen herstellen, en bepaalde bestanden kan recovery ook niet terug vinden nog ff ander programmaatje proberen dan |
|
|
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
zet die meestal toch eerst in de prullebak.. of hebben ze dat weer opnieuw gedaan bij windows 7? |
|
|
lentebriesje Erelid
@parelvisser01: nee, als het bestand of bestanden zo groot zijn dat ze niet in de prullenbak passen krijg je melding of je ze gelijk definitief verwijderen wilt,, |
|
|
Maickd88 Senior lid WMRindex: 42 OTindex: 230 Wnplts: Voetbal ho
|
Quote Traevel: Quote lentebriesje: 13 gig is toch teveel voor prullebak en dan hoort hij dat te vragen?) Niet voor Vista+ als het goed is. Undelete enzo al geprobeerd? Of gewoon "bestand" -> "ongedaan maken". Ook voor vista is dat teveel. Ik weet niet precies vanaf wanneer, maar dat is niet boeiend. |
|
|
Traevel Oudgediende
@Maickd88, Prullenbak -> rechtsklikken -> eigenschappen -> aangepaste grootte: staat bij mij standaard op 25 Gig. Al zet je 't op 150... mag je zelf weten. |
|
|
|
master idee computer maakt automatisch back-ups weet niet precies waar het staat want zit niet achter me computer maar dan kan je hem terug zette naar gistere dan heb je ze weer !! hebbes systeemherstel heet dat |
|
|
Traevel Oudgediende
|
|
|
lentebriesje Erelid
owke, ik heb nu met twee programmaatjes zitten te spelen, de ene vond maar 1 folder terug, de andere 2 folders waarvan een folder slechts gedeeltelijk zon 3 gig kwijt heb wat kon herstelt, afwachten hoe de kwaliteit is van de bestanden uit de folder met missing files |
|
|
|
owh.. zie 't nu pas |
|
|
Maickd88 Senior lid WMRindex: 42 OTindex: 230 Wnplts: Voetbal ho
|
Quote Traevel: @Maickd88, Prullenbak -> rechtsklikken -> eigenschappen -> aangepaste grootte: staat bij mij standaard op 25 Gig. Al zet je 't op 150... mag je zelf weten. Wat voor nut heeft het? Bedoel je verwijderd ze toch met een doel niks meer mee te doen??? Alsof je iets wat zo groot is in de prullenbak te gooien is ook niet erg geweldig. Bij mij --->prullenbak in = prullenbak leegmaken. |
|
|
Traevel Oudgediende
Quote Maickd88: Ook voor vista is dat teveel. Hallo, jij begint erover. Ik zeg alleen dat 't in Vista niet teveel is. Wat je ermee doet moet je zelf weten. Ik doe toch altijd shift delete. |
|
|